FAQs – Často kladené otázky

  1.      Čo je zpivnice.sk?

 

Zpivnice.sk je komunitný web malých slovenských vinárov, ktorý spája samostatné internetové obchody jednotlivých vinárstiev.

 

  1.      Ako funguje zpivnice.sk?

 

Každý vinár predávajúci u nás má na zpivnice.sk samostnatný eshop, ktorý si aj sám spravuje.  Inzeruje na ňom svoju aktuálnu ponuku vín, prípadne iných produktov súvisiacich s vinárstvom a pestovaním hrozna. Cena jeho vín a produktov je na cent rovnaká ako u vinára priamo v pivnici.

  1.      Ako nakupovať cez zpivnice.sk?

 

Vyberte si vína, ktoré si prajete nakúpiť, vložte ich do košíka v želanom množstve a po zadaní vašich údajov budete presmerovaní na platobnú bránu, kde je potrebné za tovar zaplatiť. V jednej objednávke je možné nakúpiť víno iba od jedného výrobcu.

 

  1.      Prečo môžem v jednej objednávke nakúpiť víno iba od jedného výrobcu?

 

Vaša objednávka pride na spracovanie priamo k vinárovi, ktorý víno vyrába. Ten vašu objednávku zabalí a odovzdá kuriérovi. Preto teda nie je možné kombinovať produkty od rôznych vinárov do jednej objednávky. Ak chcete nakúpiť víno od viacerých výrobcov, je potrebné spraviť samostatnú objednávku pre každé vinárstvo, z ktorého chcete nakupovať.

 

  1.      Prečo je potrebné platiť za tovar vopred? Prečo nie je možné doručiť tovar na dobierku?

Na portáli z pivince.sk predávajú iba malí slovenskí vinári, pre ktorých je každá objednávka udalosťou a každá odoslaná zásielka bez platby citeľnou stratou. Aj iba zopár  zaslaných, nevyzdvihnutých a nevyplatených zásielok môže byť pre malého vinára likvidačných.

  1.      Ako funguje garancia ceny?

 

V prípade, ak nájdete nezrovnalosť medzi cenou u vinára v pivnici a na zpivnice.sk, napíšte nám o tom. Môžete, ale nemusíte priložiť fotografiu danej ceny z vinárovej pivnice. Rozdiel medzi cenou na zpivnice.sk a u vinára vám vrátime späť. Rovnako budeme kontaktovať vinára, aby sme predišli podobným nedostatkom do budúcna.

  1.      Ako funguje záruka spokojnosti?

Vaša platba za víno je zadržaná na účte zpivnice.sk a uvoľnená vinárovi až potom, ako vyjadríte svoju spokojnosť. Pár dní po doručení tovaru vám zašleme e-mail so žiadosťou o spätnú väzbu na váš nákup. Ak vyjadríte spokojnosť, prípadne do 7 dní neodpoviete, peniaze za váš nákup budú presunuté na platbu vinárovi. Ak vyjadríte nespokojnosť, budeme vašu odpoveď brať ako reklamáciu a poctivo riešiť s cieľom čo najviac zmierniť dopad vášho negatívneho zážitku. Peniaze budú buď uvoľnené vinárovi až po úspešnom doriešení reklamácie alebo vrátené na váš učet.

  1.      Ako sa dostane víno po objednaní ku mne?

 

Víno k vám, na vami uvedenú adresu, doručí naša partnerská kuriérska služba. O expedovaní tovaru budete informovaní e-mailom, v ktorom si nájdete aj číslo zásielky na sledovanie progresu doručenia v systéme kuriéra. Objednávky zvyčajne expedujeme do 48 hodín, doručenie zvyčajne prebehne v nasledujúci pracovný deň. Víno je bezpečne zabalené do 5 vrstvových kartónových krabíc vyrobených špeciálne na tieto účely. Naše zásielky sú zároveň poistené proti poškodeniu počas prepravy.

 

  1.   Čo mám spraviť, ak potrebujem pomoc s mojim nákupom na zpivnice.sk?

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu na vina@zpivnice.sk alebo telefonicky na +421 905 678 256. Prosíme nekontaktujte vinárov priamo, v prípade potreby tak spravíme za vás.